کسب درآمدی مناسب و راحت از طریق اس ام اس

تبلیغات پیامکی

نقل قول‌های فیلم به دنبال خوشبختی

"در تعقیب خوشبختی"

هیچ وقت اجازه نده کسی بهت بگه که کاری رو نمی‌تونی انجام بدی.

اگه رؤیایی داری باید ازش محافظت کنی.

مردم خیلی کارها رو نمی‌تونن انجام بدن، به همین دلیل سعی میکنن به تو هم بگن که نمی‌تونی انجامش بدی.

اگه چیزی رو میخوای باید به دستش بیاری. منتظر نباش.

یه روز یه نفر داشته تو آب غرق میشده. یه قایق میاد سمتش و میگه کمک میخوای؟ میگه نه ممنون! خدا نجاتم میده. یه قایق دیگه میاد میگه کمک میخوای؟ میگه نه ممنون! خدا نجاتم میده. بعد غرق میشه و میره بهشت. به خدا میگه چرا نجاتم ندادی؟ خدا میگه من دو تا قایق بزرگ برات فرستادم آدم احمق!

کریس گاردنر: اگه سؤالی ازم بپرسین و جوابش رو ندونم بهتون میگم نمی‌دونم. اما باهاتون شرط می‌بندم که می‌دونم چطور جوابش رو پیدا کنم و حتماً پیداش می‌کنم.

تموم گشت.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام . آقا غفلت من رو نديده بگير . يادم نبود شما آورده بودي . الان كه ميگي يادم مي افته .
در مورد گاو و اينا يه چيزي بگم . توي سيستم مديريت خداوند گاو و پروانه فرق نمي كنن.يه موقع گاو مايه حيات ميشه اما مارمولك آدم مي كشه. پس بي خيال . ميتوني وايسي جلوي گاو بگي "لطفا شاخ نزن". البته يه چيز ديگه بگم.اولا گفتن "لطفا ..." بعضي وقتها اثر منفي داره دوما با قدرتمند بودن موافقم.
موفق و پيروز باشي.

راستي من فعلا دارم با كار دست و پنجه نرم مي كنم ولي اون جلسه يادم هست .

ناشناس گفت...

يادم رفت بگم ، جريان اون يارو كه داشته غرق ميشده خيلي فوق العاده بود .
و خداوند ويل اسميت را آفريد ....

ناشناس گفت...

اگه مردشي 4در 4 رو حل كن