کسب درآمدی مناسب و راحت از طریق اس ام اس

تبلیغات پیامکی

ران هاوارد گرافی


رونالد ویلیام هاوارد (کارگردان)
متولد 1 / مارس / 1954 (10 / اسفند / 1332) - امریکا

درمورد "ران هاوارد" معروف هستش که...
توی فیلم هاش مکرراً از پدر و برادرش در نقش‌های مکمل استفاده میکنه.
مکرراً از موزیک‌های "جیمز هورنر" و ترانه‌های "رندی نیومن" در فیلم هاش استفاده میکنه.
از "تام هنکس"، "گری سینیز"، "راسل کروو" و "مایکل کیتون" زیاد توی فیلم هاش استفاده میکنه.

پدر و مادر "ران هاوارد" هم بازیگر هستن. البته پدرش کارگردانی هم کرده.

اسم بچه‌هاش رو از روی اسم محل‌هایی که همسرش اون‌ها رو اونجا باردار شده انتخاب کرده (البته اسم وسطشون رو). "دالاس" که توی "تگزاس" هستش، "کارلایل" که اسم هتلی توی "نیویورک" هستش و "رید کراس" که اسم یه جاده هستش (بیکاری اینجور عواقب رو هم داره دیگه!).

"ران هاوارد" توی فیلم "دیوار نوشته‌های امریکایی" با "کاتلین کوئینلان" هم بازی بود، کسی که بعداً توی فیلم "آپولو 13" ساختۀ خود "ران هاوارد" هم بازی کرد.
ظاهراً فیلم "آپولو 13" یه فیلم خونوادگی بوده چون "ران هاوارد" علاوه بر اینکه خودش توی فیلم یه نقش کوچولو داشته پدر و مادر و دخترش رو هم توی این فیلم بازی داده.

"ران هاوارد" معمولاً همیشه توی لیست سالیانۀ 100 شخصیت برتر مجلۀ "پرمیر" قرار میگیره.

"ران هاوارد" سال 2003 نشان ملی هنر امریکا رو دریافت کرد.

7 نفر از بازیگرهایی که توی فیلم های "ران هاوارد" بازی کردن نامزد دریافت "اسکار" شدن (دُن اِمِش، دایان ویست، اِد هریس، کاتلین کوئینلان، راسل کروو، جنیفر کانلّی و پل جایاماتی). از بین این 7 نفر "دُن اِمِش" و "جنیفر کانلّی" به خاطر بازی توی فیلم های "ران هاوارد" برندۀ جایزۀ "اسکار" شدن.

"ران هاوارد" طرفدار بازی کریکت هستش طوری که سال 2005 به خاطر بازی بین "انگلستان" و "استرالیا" فیلم برداری فیلم "رمز داوینچی" رو ول کرد و رفت توی رختکن تیم "استرالیا" بین بازیکن‌های این تیم.

"ران هاوارد" کارگردانی هستش که همه نوع فیلم (کمدی، درام، تخیلی و ...) میسازه.

2 تا از فیلم هاش از طرف مؤسسۀ فیلم امریکا توی لیست 100 فیلم تأثیرگذار تاریخ سینمای امریکا قرار گرفته. فیلم "ذهن زیبا" در رتبۀ 93 و فیلم "آپولو 13" در رتبۀ 12.

"ران هاوارد" نژاد هلندی - اسکاتلندی - انگلیسی - ایرلندی - آلمانی - چروکی (یه جایی جنوب امریکا) داره (اجداد "ران هاوارد" هم دست کمی از بند تومّون نداشتن ها!).

"ران هاوارد" 16 فوریۀ 2007 پدربزرگ شده.

درآمد سال 2006 "ران هاوارد" 35 میلیون دلار تخمین زده شد.
"ران هاوارد" سال 2001 فقط به خاطر فیلم "ذهن زیبا" 10 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.


گفته‌های شخصی ران هاوارد

رؤیای همیشگی من این بود که کارگردان بشم. به عنوان یه بازیگر جوون شما تحت تسلط همه هستین ولی من دلم میخواست توی این تجارت رهبر باشم.

اگه قرار باشه بین یه نقش فوق‌العاده برای بازی و یه فیلم خوب برای کارگردانی یکی رو انتخاب کنم من کارگردانی رو انتخاب میکنم.

من همیشه به دورۀ رکود امریکا به عنوان یه قسمت خیلی مهم و دراماتیک از تاریخ امریکا علاقه‌مند هستم.

یه چیز ذاتی درمورد امریکایی‌ها وجود داره. اون‌ها شکست رو قبول نمیکنن. فضانوردان فیلم "آپولو 13" تسلیم نخواهند شد، "جان نش" در فیلم "ذهن زیبا" تسلیم نخواهد شد و "جیم برادیک" هرگز تسلیم فقر نخواهد شد.

تموم گشت.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خوبی مرسی که خبرم کردی متاسفانه من این کارگردانو نمی شناسم
یعنی حر فیلمیو نگاه می کنم به کارگردانش کاری ندارم ولی با این اطلاعات تا یهحدی آشنا شدم

ناشناس گفت...

یه کد پستی دقیق به من بده که برگشت نخوره. پیشتاز هم که گمان نمی کنم بیشتر از یک روز تاخیر داشته باشه. نگران نباش، اگر پست قبول نکرد برات ایمیل می کنم، چطوره؟!(:

ناشناس گفت...

سلام
نمی دونم شاید اینجوری که شما میگی بهتره.
به هرحال منم باید سعی کنم ادامه مطلب رو حذف کنم. بسکه حرف میزنم!
وبتون خیلی باکلاسه. من راه هاوارد رو هم خیلی دوست دارم.
ممنونم که لینکم کردی
لینکت میکنم ...اگه بخوای
یاحق.

ناشناس گفت...

خسته نباشی

ناشناس گفت...

اطلاعات کاملی از ران هاوارد بود من خیلی هاش رو نمی دونستم.مرسی

ناشناس گفت...

وقتی ذهن زیبا رو نگاه می کردم، توش غرق شده بودم. واقعیت و دنیای ساخته شده ذهن رو نمی تونستم تمیز بدهم. آخر فیلم شوکه شدم. ران هاوارد رو دوست دارم. جمله خط آخر پست، خیلی جالب بود. اون چیزی که اعتقاد داره ذات آمریکایی هاست!!!

ناشناس گفت...

سلام خوبی

من آ÷م خوشحال می شم بهم سر بزنی

راستی با تبادل لینک موافقی اگه موافقی خبرم کن

ناشناس گفت...

نه بابا همون سودوکو رو حل می کنم بسمه. این فضایی ها به ما نیومده

ناشناس گفت...

سلام ... اسم خداست

محسن عزیز میدونستم سوتی های فیلما اونقدر کم هست که عقب نشینیت رو ببینم !!! می بینم که رفتی تو نخ بیوگرافی . (حیف که اینجا شکلک نمیشه کشید !

ولی انصافا اینجوری بهتره . میبینمت برادر .

ناشناس گفت...

سلام مرسی از اینکه سر زدی منم لینکت کردم

سال نو مبارک

Transl8or گفت...

بهاءالدین خرمشاهی, ذبیح‌الله منصوری, من, نجف دریابندری و دیگر مترجمان بزرگ زبان فارسی سال جدید را تبریک میگوییم

ناشناس گفت...

فالیوود عزیزم
نوروزت پاینده پیروز
دلت انوشه شاد

Neoelia گفت...

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود ... عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

سالی سرشار از تغييرات با شكوه و مبارك را برای شما آرزو مندم .
" هر روزتان نوروز ...... نورزتان پيروز "