کسب درآمدی مناسب و راحت از طریق اس ام اس

تبلیغات پیامکی

روآن اتکینسون گرافی



روآن سباستین اتکینسون (بازیگر)
متولد 6 / ژانویه / 1955 (16 / دی / 1333) - انگلستان

"روآن اتکینسون" بین دوست و رفیق به "رو" معروف هستش یعنی اینجوری صداش میزنن.

"روآن اتکینسون" توی مزرعۀ پدرش به همراه برادرهای بزرگترش "روپرت" و "رادنی" بزرگ شده.

"روآن اتکینسون" مهندسی برق دانشگاه "آکسفورد" رو داره (بالاخره یه بازیگر پیدا شد که ترک تحصیل نکرده باشه. البته این یکی هم که ادامه تحصیل داده نمیدونم چرا شیش و هشت میزنه!؟!؟!).

"روآن اتکینسون" از هیچ چیزی به اندازۀ ماشین‌های سریع لذت نمیبره (انگار که بهش تیتاپ دادی). کلی هم از این ماشین‌ها (از جمله بهترین‌های "استون مارتین" که یکی از اعضای باشگاه صاحبان این نوع ماشین هم هست) رو توی کلکسیونش داره.
سال 2003 یکی از ماشین‌های "استون مارتین"ش رو توی فیلم "جانی انگلیسی" استفاده کرد.
دور زمین تنیس خونشون هم کارتینگ سواری میکنه (فکرش رو بکن آدم بتونه "لامبورگینی" و "فراری" و "مک لارن" سوار بشه بعد کارتینگ سواری کنه. میگم طرف شیش و دو میزنه بهتون برمیخوره.).
"روآن اتکینسون" برای مجلۀ "ماشین" مقاله هم مینویسه.
تازه گواهینامۀ اچ.جی.وی هم داره که انقدر مهمه که منم نمیدونم چیه (شاید مربوط به ماشین‌های سنگین باشه).

"روآن اتکینسون" یه وجه تمایز دیگه هم با بقیۀ بازیگرها داره. اون هم اینه که کلاً یه بار ازدواج کرده (!!!) و تازه از اون مهمتر اینکه هنوز با هم زندگی میکنن !!!!!!! (این هم میتونه تأثیر به سزایی روی شیش و هفت و هشت و اینا داشته باشه)
ضمناً حاج خانومشون گریمور هستن.

"روآن اتکینسون" با ظاهر خنده‌دارش شناخته میشه (همون شیش و پنج و ده و اینا).

"روآن اتکینسون" با "تونی بلر" (نخست وزیر سابق انگلیس) هم مدرسه بوده.

سال 1982 جایزۀ "لورنس الیویر" به خاطر بهترین بازی طنز به "روآن اتکینسون" تعلق گرفت.

"روآن اتکینسون" یه بار با ماشین "مک لارن" 1.000.000 دلاریش از پشت میزنه به یه استیشن 600 دلاری (میگن انگلیس یکی از گرون‌ترین کشورهای دنیاست. پراید قسطی نخریدن که عاشقی یادشون بره.) که خوشبختانه خسارت سنگین نبوده.

"روآن اتکینسون" یکی از مهمون‌های مراسم عروسی "پرنس چارلز" و "کامیلا پارکر" بوده (راست میگه. منم دیدمش. اون ور وایساده بود.).

این نکته خیلی مهمه. شیش دونگ حواستون رو بدین به من.
"روآن اتکینسون" سال 2009 جراحی فتق انجام داده (به چی نیگاه میکنی؟ خوب باد فتق داشته عمل کرده دیگه.).


گفته‌های شخصی روآن اتکینسون

من آدم نسبتاً آرومی هستم. یه شخص کودن (نفرمائید!) که اتفاقی بازیگر شده (حالا هی جوونا رو سنگ قلاب کنین و بفرستین خاک صحنه بخورن).

نقد کردن کسی به خاطر نژادش غیرمنطقی و مسخره‌ست اما نقد دین و مذهب افراد یه حق هستش. این آزادیه.
آزادی در نقد عقاید (هر عقیده‌ای. حتی اگر افراد به اون عقیده ایمان کامل داشته باشن) یکی از آزادی‌های بنیادی اجتماع هستش (تکبیر!).

"مستر بین" در واقع یه بچه‌ست که توی بدن یک بزرگسال گیر افتاده. همۀ فرهنگ‌ها به بچه یه جور شخصیت میدن. دلیل محبوبیت جهانی "مستر بین" هم همینه.
بچه‌های 10 ساله از فرهنگ‌های مختلف بیشتر از افراد 30 سالۀ این فرهنگ‌ها به هم شبیه هستن ولی همینطور که رشد میکنیم احساساتی پیدا میکنیم که ما رو از هم جدا میکنه.

تموم گشت.

۷ نظر:

پانيذ گفت...

يه ذره مرتب تر و سريع تر آپ كني چيزي نمي شه!

Setarvan گفت...

سلام
من کمدین های دیگرو ترجیح می دم!

مژدگانی گفت...

نکنه میخوای بگی بعد از اون مربع لعنتی حالا باید بریم پوکر یاد بگیریم. راستی اینجا یه برنامه ای نشون میده که قهرمان پوکر دنیا از بین 10 نفر پوکر باز یک نفر رو می برونه (عجب فارسییی پاس داشتیم ) جات خالی

sard گفت...

موسیو جوکر!
جالبه که این جوریاست.

امیر گفت...

خسته نباشی
به کارت ادامه بده

شاید روزی راست بگویم گفت...

سلام ... نام زیبای خداست

پر میکشی و وای به حال پرنده ای ... کز پشت میله ی قفسی عاشقت شده ست ...

تپل من چطوره ؟

مژدگانی گفت...

چه خبر؟ راستی کارتون آپ رو دیدی؟چند روز پیش رفتیم سینما و فیلم اینک اخر الزمان رو دیدیم (نسخه تکمیلیش که به قول دوستم از خود جنگ ویتنام یه چند دقیقه ای کمتر بود). درباره این حماقت ها چی بگم. هرچیزی رو که برامون مشکله سریع یه هیس می چسبونیم پشتشو قضیه رو تموم میکنیم متاسفانه. اون کامنته هم که توی وبلاگ بود که بیاید کلیک کنید و پول بدید و اینها رو هم حذف کردم تا باعث نگرانی دیگران نگردد و درس عبرتی باشد برای باقیماندگان